Biežāk uzdotie jautājumi:

 

Kā es varu veikt pirkumu interneta veikalā Premiumstock.lv?

 

            Preces pasūtīšana:

  • Preces Premiumstock.lv interneta veikalā ir sadalītas atsevišķās kategorijās pēc to raksturojuma vai pielietojuma. Gan produktu kartiņā, gan atvērtā produkta lapā pie katra produkta ir atrodama poga "Pievienot grozam", kuru nospiežot produkts tiek pievienots Tavam iepirkumu grozam. Pēc katras pievienošanas var turpināt iepirkšanos vai atvērt iepirkumu grozu. Izvēloties visus nepieciešamos produktus atzīmē vēlamo pasūtījuma saņemšanas vietu un laiku, veic maksājumu par izvēlētiem precēm un sagaidi Premiumstock.lv piegādi.

 

Vai veicot pirkumu ir jāreģistrējas?

  • Pircējs var izvēlēties veikt pirkumu ar reģistrāciju vai bez tās kā viesis.

 

            Vai ir iespēja veikt pasūtījumu kā juridiskai personai un saņemt rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem?

·        Ja vēlaties saņemt priekšapmaksas rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem, Jums ir jāreģistrējas kā juridiskai personai un izvēloties apmaksas veidu “maksāt ar bankas pārskaitījumu”.Pēc pasūtījuma apstiprināšanas mēs nosūtīsim priekšapmaksas rēķinu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Izvēloties apmaksas veidu “Pay using Paysera” priekšapmaksas rēķins netiek nosūtīts.

 

Kāda ir minimālā pasūtījuma summa?

  • Interneta veikalā premiumstock.lv minimālā pasūtījuma summa ir 25.00 EUR ieskaitot PVN bez piegādes izmaksām.

 

Vai es varu atsaukt pirkumu un saņemt naudu atpakaļ?

 

  • Lai atceltu pirkumu, nekavējoties sazinies ar mums zvanot uz Premiumstock.lv tālruni. Pieprasot līdzekļu atgriešanu bankas kontā, Premiumstock.lv veic atmaksu 3 darba dienu laika pēc naudas atgriešanas apstiprinājuma, ko saņemsi savā e-pastā.

 

Vai visas izvēlētās preces ir pieejamas Premiumstock.lv internetveikalā?

  • Parasti visas preces ir Premiumstock.lv noliktavā,taču var rasties situācija, ka konkretā zīmola prece uz laiku nav pieejama. Mēs pirms piegādes brīdināsim un piedāvāsim alternatīvu preci, kura (pēc svara, apjoma, pielietojuma) ir iespējami tuvāka izvēlētajai.

Gadījumā ja pircēju neapmierinās alternatīva prece,atgriezīsim naudas līdzekļus par nepiegādāto preci 3 darba dienu laikā.

 

Preces un piegādes apmaksa:

Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?

  • Jūs varat apmaksāt pirkumu interneta veikalā Premiumstock.lv izvēloties savas internetbankas pakalpojumus vai izmantojot “Pay using Paysera” piedāvāto maksājumu veikšanas pakalpojumu.
  • Ja izvēlaties veikt maksājumu izmantojot savas internetbankas pakalpojumus,pirms pirkuma apmaksas Jūs saņemsiet priekšapmaksas rēķinu.

 

Kad jāveic preču apmaksa?

  • Par precēm un piegādi norēķins tiek veikts uzreiz pasūtījuma veikšanas brīdī izmantojot kādu no Premiumstock.lv piedāvātajām apmaksas sistēmām.

 

Piegāde.

 

Kāda ir piegādes maksa?

 

  • Visā Latvijas teritorijā piegādes maksa ir 3.50 EUR.
  • Pirkumiem virs 49.99 EUR piegāde visā Latvijas teritorijā ir bezmaksas!

 

Vai ir iespēja veikt pasūtījumu un saņemt pirkumu Premiumstock.lv noliktavā?

  • Jā,veicot pasūtījumu Jūs varat atzīmēt piegādes veidu”saņemt SIA Baltic Rock noliktavā” un atzīmējot vēlamo dienu un laiku saņemt pasūtījumu faktiskajā adresē: Rītupes 6,Rīga LV-1019 laikā no 9.00-19.00 Šajā gadījumā piegādes maksa netiek noteikta.

 

Kādi ir pasūtījumu piegādes laiki?

            Piegāde tiek veikta:

  • Rīga,Rīgas rajons,Jūrmala : Pirmdiena-Sestdiena plkst. 9.00-20.00
  • Latvija: Darba dienās plkst.9.00-18.00

           Pirms preču piegādes mēs sazināsimies ar Tevi,lai vienotos par ērtāko piegādes laiku.

            Gadās,ka preču piegāde kavējas neparedzamu un neatkarīgu apstākļu  dēļ, tad mēs sazināsimies ar Tevi, lai saskaņotu iespējami ātrāku  piegādes laiku.

 

Cik ilgā laikā pēc pirkuma apmaksas es saņemšu pasūtīto preci?

  • Rīga,Rīgas rajons,Jūrmala: 1darba dienas laikā,ja pasūtijums ir veikts līdz iepriekšējās dienas 12.00
  • Latvija: saskaņā ar tuvāko iespējamo piegādes grafiku,ja pasūtījums ir veikts līdz iepriekšējās dienas 12.00
  • Premiumstock.lv noliktavā: Darba dienās no 9.00-19.00

 

Vai piegāde tiek veikta uz jebkuru vietu Latvijā?

  • Pašlaik piegāde tiek veikta uz visām pilsētam un apdzīvotām vietām,kas ir norādītas piegādes grafikā.
  • Gadījumā,ja piegādes adrese atrodas apdzīvotā vietā,kas nav norādīta piegādes grafikā,lūdzu sazinieties ar Premiumstock.lv,lai noskaidrotu piegādes iespējas.

 

Ko darīt saņemot pirkumu?

  • Pārlūko sūtījumu un pārliecinies vai iepakojums nav bojāts, tad pieņem preci un paraksti pavadzīmi. Ja ir kādas pretenzijas par veikto piegādi, veic piezīmes pavadzīmē (kurjera eksemplārā). Ņem vērā, ka kurjers var lūgt uzrādīt personas apliecinošu dokumentu.

 

Ko darīt,ja pirkums saskaņotajā piegādes laikā nav saņemts?

  • Ja saskaņotājā piegādes laikā nesaņēmi savu pirkumu, lūdzam sazināties ar Premiumstock.lv zvanot pa tālruni. Kopīgi noskaidrosim sūtījuma statusu un plānoto piegādi.

 

Informācija par preci.

Vai ir iespējams iegūt papildus informāciju par preci,kas tiek piedāvāta Premiumstock.lv?

  • Ja jūs nevarat atrast nepieciešamo informāciju par kādu no sortimenta produktiem, lūdzu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz: info@balticrock.lv un mēs centīsimies atbildēt uz Jūsu jautājumiem par produktiem.

 

Kāds ir produktu derīguma terminš?

  • Katram produktam ir noteikts savs derīguma termiņš, ko definējis ražotājs. Premiumstock.lv  piegādā preci pārdošanai pieļaujamo termiņu ietvaros. Ja ir gadījusies kļūda, lūdzam sazināties ar mums izmantojot e-pastu: info@premiumstock.lv vai sazinoties ar mums pa tālruni.

 

Preces atgriešana un naudas atmaksa.

 

Ko darīt,ja esmu saņēmis sliktas kvalitātes produktus un vēlos tos atdod?

  • Produktus, ar kuru kvalitāti neesat apmierināts, Jūs varat nekavējoties atdot kurjeram piegādes brīdī. Ja esat pamanījis kvalitātes neatbilstību, pēc kurjera došanās prom, lūdzu, sazinieties ar mums 72 stundu laikā pēc piegādes  rakstot e-pastu: info@premiumstock.lv vai zvanot uz tālr. +371 29204046 un aprakstot situāciju pēc iespējas precīzāk.Izvērtējot situāciju,mēs mēģināsim atrisināt radušos problēmu.

 

Ko darīt,ja neesmu saņemis visus pasūtītos produktus,vai esmu saņēmis produktus kurus nepasūtīju?

  • Gadījumā, ja esat pamanījis produktu nesakritību pēc kurjera aiziešanas, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums rakstot e-pastu: info@balticrock.lv vai zvanot uz tālr .:+371 29204046 un precīzi aprakstiet situāciju. Mēs mēģināsim atrisināt problēmu pēc iespējas ātrāk. Sūdzības par nesaņemtajiem produktiem var iesniegt 72 stundu laikā kopš piegādes brīža.

 

Cik ilgs laiks nepieciešams,lai saņemtu atpakaļ naudu par nepiegādātām vai atgrieztām precēm?

  • Naudas tiks atmaksāta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa 3 darba dienu laikā.

 

Kā varu atjaunot interneta veikalā Premiumstock.lv savu e-pastu vai piegādes adresi gadījumā ja tie ir mainījušies?

  • Ja vēlaties atjaunot savu e-pastu vai pasūtijuma piegādes vietu,lūdzu pieslēdzaties sadaļai”mans konts”.

 

 

Jebkādu citu neskaidrību/jautājumu gadījumā lūdzam griezties pie mums sazinoties pa tālr. +371 29204046, +371 22164105 vai rakstot uz e-pastu: info@balticrock.lv